20 martie 2014

"Povestile Norilor" la Scoala Anastasia Popescu

       -Exista "Norul Vacanta"? - ma intreaba Andrei.
       -Da, raspund. Cata vreme "vacanta" e o stare, un buchet de emotii, da.
    Azi sunt "Zana Norilor" in jeansi si pantofi sport. Descifrez impreuna impreuna cu copiii de clasa a V-a din ce e compusa starea de vacanta. Descoperim impreuna ca ea contine Norul Bucurie, Relaxare, Liniste, Entuziasm, Libertate. Liber de...ce? Liber de lectiile de maine, liber de gandul zilei de maine, liber de maine. Libertatea de a trai in "azi". Norii au toate rapsunsurile.
        -Dar Norii ne pot pune noua intrebari? - continua Francesca.
     Mi-a placut cel mai mult intrebarea aceasta pentru ca mereu am crezut ca Cerul ne raspunde dar niciodata pana azi nu am m-am gandit ca ei ne pot intreba. Dar ei ne intreaba, prin glasul copiilor.
     O zi plina de intrebari cu sens, de raspunsuri ce ieseau libere prin mine, o ora plina de semne, vibratii si zambete am petrecut la Scoala Anastasia Popescu, in clasa doamnei director Mona Serbanescu, in plina saptamana a francofoniei. Am fost invitata sa particip ca autor al "Povestilor Norilor" la o lectie in care copiii au vorbit in limba franceza despre nori. Curand voi avea bucuria sa aud prima poveste tradusa de copii si o voi impartasi cu voi!
     Intotdeauna m-am bucurat sa fiu invitata la scoala "Arc-En-Ciel". Este unul dintre putinele locuri de invatare autentica in care mi-as lasa bucuroasa copiii daca as locui mai aproape de Bucuresti. Este scoala la care as merge cu entuziasm daca as fi copil din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: