02 noiembrie 2009

Marturii despre cartea "Zana Norilor - Sentimentele oamenilor sunt desenate pe cer"

"Zana Norilor a devenit cartea care nu lipseste din patutul fiicei mele. O "citeste" zi de zi (pun ghilimelele pentru ca are doar 2 ani, e la stadiul la care isi face prieteni in fotografiile din carti), deja face diferenta intre norisorii veseli, pozitivi si cei mai tristi, vad asta in privirea ei si pe fata ei expresiva. Ii multumesc Zanei Norilor ca face parte din viata noastra." Andreea Marin Banica

"Visarea se intampla oricand iubesti, asta am invatat eu de la Zana Norilor. Si am mai invatat ceva, dupa ce fiica mea, Maia, a citit aceasta carte: visarea se intampla daca esti pregatit pentru ea, aidoma pasarii care se pregateste de zbor. Zana Norilor stie sa zboare si sa viseze in acelasi timp! Sa-i fim alaturi! " Teo

"In ziua in care Andreea mi-a adus "Zana Norilor" nu stiam ca povestile ei pot emotiona atat de tare un adult, fiindca, teoretic, sunt scrise pentru copii! Am sa pastrez Zana Norilor ca pe o bucurie care mi-a fost daruita de o foarte buna colega si prietena". Raluca Moianu



Acum ai 20 de povesti de citit copilului tau in fiecare seara! Fiecare poveste este despre un Nor-Sentiment! Copilul tau se va familiariza mai bine cu lumea emotiilor si va invata mai usor sa le comunice, sa vorbeasca despre ele: frica, bucuria, rusinea, fericirea, iertarea... toate sunt in noi si toate sunt bune. Zana Norilor te invata cum sa le transformi pe cele neplacute! Poti comanda si tu cartea la: zana@zananorilor.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: