11 octombrie 2010

Ziua Norilor - in asteptarea pozelor si filmelor

Inca nu m-am dezmeticit bine, poate si pentru ca aseara am demontat scenele de la Baneasa pana la 1 noaptea. Daca nu erau Alex si Dan cu toata bagheta mea de Zana nu stiu ce faceam. Ieri toata dupa-amiaza au fost nori superbi pe cer, iar azi dimineata era ceata - desigur o imbratisare matinala calda a norilor. Mie ceata imi pare calda, voua nu?

Astept si eu cu nerabdare pozele de la eveniment si sper sa vi le ofer curand.

Le multumesc tuturor celor care au fost ieri "cu capul in nori!". Ajutoare de Zana, nori de ajutor, zambete cat toata fata. Probabil peste 300 de oameni, copii, adulti, adolescenti, oameni ce iubesc norii. Le sunt recunoascatoare ca au facut posibila aceasta sarbatoare a norilor.

Ma gandesc serios daca sa pastrez Ziua Norilor pe 10-10 si la anul. Sau sa o fac in septembrie, cand mai putem manca inghetata fara sa racim. Desi Mara ne-a spus parerea ei diferita "ba sa racim ca sa nu ne mai ducem la scoala!" :). Voi ce spuneti?

Astept impresile voastre si va invit inca o data sa promiteti ca veti fi... "cu capul in nori!"

Nori albi va spune Zana ce doarme-n pat cu Luna! (pana dupa-amiaza, da?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: