14 octombrie 2010

Cloud's Day - asa a fost !



MULTUMESC! :). Cu M mare de la Minunat, cu U mare de la "Urme pe Cer vor lasa pasii vostri in forma de inima", cu L mare de la "Lumea e un loc in care visele prind aripi", T mare de la "Tineti-va bine, tot ce ganditi frumos are sa vina!"... si as putea continua tot asa.

Pentru ca a fost un eveniment frumos, mai frumos decat mi-am imaginat. Le multumesc in mod special:

-lui Razvan Popescu - Radio ZU - de a carui prietenie ma bucur de vreo ... 15 ani? si pe bazele careia a acceptat sa vina pro bono la acest eveniment; probabil ca stiti cat de rari sunt oamenii care vin "din prietenie" la un eveniment la care ei isi fac meseria, si nu o meserie ca oricare alta, ci una in care nu poti scoate nici un sunet daca nu o faci din suflet. Ii multumesc ca a prezentat evenimentul, ca a facut "Salutul Norilor" cu atatia copii in jur, ma bucur ca i-am vazut zambetul larg si sper ca i-a placut si lui sa fie inconjurat de atatia copii (ei sunt actuali si viitori ascultatori de Radio ZU, nu?)


-Ralucai Moianu - ii multumescc ca este alaturi de Zana Norilor inca de la prima prima editie a cartii aparuta in 2008 (cand se numea "Zana Norilor - Grijile oamenilor sunt desenate pe cer") un om ale carui prezenta si ajutor au dat stralucire evenimentului, si ii multumesc ca a venit impreuna cu Mara-linca sa se joace cu norii desenati sau pufosi si sa ofere premii copiilor care au desenat Nori de iubire;

-lui Stelian Tufaru pe care tot Razvan Popescu mi l-a adus in cale si cu care ma antrenez de 8 luni; este un om care extrem de serios, stie sa iti arate ca poti mai mult, stie sa motiveze fara efort (aparent) stie din 2 vorbe sa te faca sa tragi mai tare de tine, pentru ca stie ca poti; increderea in forta elevilor lui este unul dintre intrumentele de lucru cele mai puternice, dar tot atat de rare, iar Stelian este un profesionist.


-Taniei Tita - in rolul de "Ajutor de Zana pentru o zi", un om extrem de pasionat de visele lui si o personalitate puternica si hotarata, tineti minte numele ei, sunt sigura ca vom auzi curand de frumoasa dezvoltarea a proiectelor ei inspirate, izvorate din capsorul ei cu par buclat :). Iat-o aici, deja a inceput!







-Madalinei Baboiu si echipei ei de "copii" de la Lumea Copilului.ro, superbi adolescenti ce viseaza curajos cu ochii deschisi, faptuind zi de zi viata lor visata; i-am cunoscut si pe parintii lor, sunt sigura ca au fost mandrii de felul in care au evoluat pentru prima data pe o scena, in fata a sute de oameni; "Norul de iubire" - este o mica piesa de teatru pe care am scris-o pentru astfel de evenimente, dar si pentru oricare alte momente in care putem si avem nevoie sa experimentam .... iubirea! De la stanga la dreapta: Madalina Baboiu, Andreea Prodan (Norul de Frica), Dan Ileana (Romeo), Zana Norilor (da, exist si fara coif!), Diana Centea (Julieta), Elena Marin (Norul de iubire). Madalina a fost si cea care a pictat nori albastrii pe obrajii (oricum) pufosi ai copiilor :), caci si ea e multitasking woman : organizeaza, realizeaza costume, picteaza obraji, pereti, si tot ce e nevoie! :)

-lui Alex Moldoveanu - l-am cunoscut in ianuarie anul acesta, cand m-a ajutat la reuniunea Radio Contact ( am strans toti oamenii care am lucrat vreodata la acest post de radio pentru a fi impreuna pentru o seara si a bea din succesele sau inta mplarile obisnuite pe care fiecare dintre noi le-a trait ulterior desfiintarii postului de radio); el a realizat fotografiile de la aceasta reuniune; tot el a fost, la Ziua Norilor "mana mea dreapta" - un suflet mare si un copil-adult de un bun simt urias, care isi doreste sa ajute oamenii; deja o face in modul cel mai frumos pe care il poate face un om. In foto este alaturi de Ionut, sotul meu, pentru care nu mi se pare suficient un aliniat de multumiri, el fiind alaturi de mine atat la partea organizatorica cat si la cea de fotografiat, carat/transportat decoruri, scene (da, au fost 2, una in exterior, alta in interior, si toate montate de noi).

-lui Toni Tesiu - director Radio ZU si Ramonei Bratu - Marketing Executive la Radio ZU - pentru cea mai placuta colaborare cu un radio; am ramas uimita de multe dintre lucrurile care se intampla la Radio ZU, in vizitele mele acolo pentru realizarea promovarii evenimentului; cel mai tare stiti ce m-a uimit? pacea si aerul prietenos care plutesc intre peretii birourilor si ale studioului de emisie; ma asteptam sa fie o nebunie, sa zboare stiristi printre promoteri, sa vad buzdugane prin aer si morari aruncand praf in ochii ascultatorilor, dar... surpriza! Tony Tesiu (si nu numai el, banuiesc) a reusit sa faca acolo o atmosfera calda si calma, usor matematica, de o acuratete care m-au cucerit.

-Aureliei Radoi - am cunoscut-o pe acest blog, ne-am placut la repetitiile pentru piesa "Norul de iubire", a devenit Ajutor de Zana si responsabil al "Norului cu Noroc" la care aproape fiecare copil a castigat cate ceva. Ea insasi mama a 2 copiil, contabil de meserie, s-a jucat cu dedicatie, a numarat si pus frumos in ordine zecile de copii veniti sa arunce cu bulgari in Norul cu premii.


-lui Dan Marinas si Mihaelei Vasile - traineri de ingeri pe pamant la www.aimee.ro, dar si parteneri in tot ceea ce a insemnat imagine printata a evenimentului; multumesc pt roll-ups & co, deja au inceput sa faca turnee prin tara :).

-lui Serban Ciusca si, prin el, lui Sica Gradisteanu pentru sonorizarea exterioara a evenimentului in conditii excelente; multumesc pentru gest si profesionalism!

-Bogdanei si lui Robert;

-Mihaelei Dram pentru sfaturi, feed-back si tot ajutorul ei de PR profesionist, experienta ei m-au ajutat mult, ii doresc ei si intregii echipe Esenzza Publicis numai evenimente de succes, asa cum stiu ca fac;

-Mihaelei Ene - pentru sufletul ei mare !












-Roxanei si lui Dani Susca - o familie atipic de frumoasa: munceste si isi creste copilul "la lucru", adica acolo unde este nevoie sa faca fotografii frumoase; asta va avea ca rezultat in timp mentinerea relatiei extrem de armonioasa intre parinti si copil: este un spectacol sa ii vezi impreuna jucandu-se, fotografiind, fiind pur si simplu toti 3; ei sunt realizatorii tuturor fotografiilor evenimentelor mele cu lumina calda, cele "profi" :) si ii recomand cu mare caldura! Veti vedea ca ei nu sunt doar fotografi, si nu fac doar fotografie, ci mai mult decat atat (chiar daca nu e putin!); acolo sus pe terasa Baneasa Shoppin City este Dani, cel care nu se da in laturi din a se catara pe nori pentru o fotografie buna.

-Mihaelei Bargaoanu de la Nestle - pentru tot ajutorul dat acestui eveniment, pentru generozitatea in produse care au bucurat sute de copii, si vor bucura si mai departe pe cei la care voi merge in weekend, copiii asistati social din sectorul 2;

-Algida - pentru oferta generoasa a caravanei plina cu nori inghetati pentru toti copiii prezenti; o adevarata surpriza si pentru mine.

-Dan de la Baneasa Shopping City;

-Roxana Dumitru - Event Coordinator la Baneasa Shopping City.

-copiilor mei, Sara si Luca, inspiratia mea din fiecare zi, ajutoarele si testerii mei pentru orice idee noua sau produs pe care il creez pentru copii.

-prietenilor mei prezenti la eveniment, copiilor si parintilor care cred in nori, emotii si in Zana Norilor, dandu-i aripi ori de cate ori are nevoie.

-Marii Egee si insulei Thassos in fata careia am inceput in septembrie pregatirile pentru acest eveniment. Hraneam pescarusii si ma hraneam eu insami cu gandurile lor despre Ziua Norilor.
Unii dintre norii din prezentarile mele sunt "furati" de pe cerul Greciei.


A fost cea mai frumoasa vacanta lucrativa a mea, dar ce placut e sa lucrezi cateva ore si sa te urci apoi pe barca sau sa te arunci in apa, cu gandul mereu la nori, nisip, oameni potriviti si felul in care impreuna ne putem imbratisa intr-un gand si o emotie comuna!


Multumesc tuturor norilor!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: