24 aprilie 2014

Calatorie Pascala: Constanta - Limanu


Duminica dimineata ne-am luat copiii - ai nostri plus o parte din colegii lor din echipa de yachting Sportul Studentesc -  si, alaturi de Liviu Doara, antrenorul lor,  am purces la drum. Velierul "Life" si-a aratat secretele, prietenia dar si mofturile asa cum sade bine unei prime intalniri intre personalitati puternice.

Ionut a fost skipper - doar e "de-al casei" pe aceasta ambarcatiune. Cei mai mici navigatori au aratat ca sunt pregatiti pentru a supune, cu tehnici blande, dar si cu voia Celui de Sus-Jos-Si-De-Peste-Tot, o fiinta uriasa dar blanda cum este acest velier mult incercat in regate.


Am plecat din portul Tomis pe soare si, dupa 6 ore, am ajuns in Limanu pe ploaie si zambete de dupa somn. Ne-am intrecut la inaltime cu timona, ne-am bucurat cautand in zadar delfini, pana am adormit in leganarea perfecta a unei mari ce se monta incet-incet. Norii au acoperit usor soarele, frigul biciuia bronzul fetei, noroc ca somnul era deja dulce. Ne-am trezit ca dupa o calatorie de o vacanta direct in laguna ce duce catre Limanu, acolo unde clatitele si scaunul de masaj sunt visul oricarui marinar incercat de ore de vant si soare.













Oare ce e mai candid decat dulcele somn al copiilor-marinari?

                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: