24 februarie 2011

Cum mor visele si ce bine ca e asa!




Sunt 2 moduri in care moare un vis.

Unul este cel in care el devine realitate, deci, ca si vis, si-a inceput noua viata, in lumea reala. Ce s-a intamplat cu visul? A "murit", deci a trecut "dincolo", adica aici unde suntem noi si manifestam. Realul este "viata de dincolo" a unui vis. Suntem aici unde ele traiesc.

Daca eu as fi un vis, probabil ca mi-ar fi frica sa "mor" , sa fa treceri catre lumile urmatoare. Si totusi, aici unde visele se implinesc intru manifestare, in realul in care traim ceea ce mai intai visam, este cel mai bun lucru care i se poate intampla unui vis. Asadar, cel mai frumos mod de a muri pentru vis inseamna sa se implineasca.

Al doilea mod in care poate muri un vis este sa renunti tu la el. Sa vezi ca, desi l-ai construit, l-ai crescut, l-ai educat si pregatit pentru lumea aceasta, totusi, la momentul la care se intampla sa vina pe lume, ceva nu se mai potriveste. Nu-l mai vrei, dintr-un motiv sau altul. Nu mai e cazul. Conditiile nu mai sunt aceleasi ca la momentul la care l-ai conceput. Asta e o moarte foarte dureroasa a unui vis si ea trebuie incheiata cu un cantec pe care trebuie sa il inventezi. Astfel incat visul sa se intoarca in lumea de unde a venit pentru a se reintoarce, altfel.

Am dat viata noua viselor mai ales in primul fel. Nascandu-le in lumea mea.
Dar inca nu am ucis nici unul dintre cele care fluturau in jurul meu de ani de zile. O fac acum pentru prima data. Si, cand ma voi simti pregatita, va voi povesti despre fetita care a iubit un baiat care nu mai exista, desi el traieste, inca.

Pentru prima data invat de la mine lucrurile pe care am nevoie sa le fac cu mine. Invat sa inchei intr-un fel nou ceva ce nu a avut inceput sau continuare.

In imagine: tabloul "Scara spre Nori" - 20x20cm, acrilic pe panza; l-am realizat acum 2 saptamani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: