19 octombrie 2010

Peste nori e soare

Imi displace sa aud lumea spunand "azi e urat afara".
Afara ploua si sunt nori grosi, e adevarat. E frig si vant. Poate vedeti doar ploaia azi dar eu stiu - si stii si tu ! - soarele e mereu deasupra norilor. Oricine a zburat cu avionul in vreo zi de toamna a experimentat la decolare trecerea rapida de la "vreme inchisa" la "stralucire" intr-un fel unic.

Am vazut tercerea aceasta cu ochii larg deschisi si cu narile respirand viteza aerului. Te arunci din avion spre un "acolo, jos in nori!" care nu seamana cu nimic din ce e pe pamant; e doar un spatiu cald si plin de tandrete care iti asteapta aruncarea. Cand saruti cu obrazul gol norii si treci ametitor prin ei simti prea fina lor imbratisare si stii, afli atunci intr-un mod in care nu mai poti uita vreodata ca dincolo de nori e mereu soare.

Lumina si stralucirea sunt la un gand distanta, si gandul meu este acum deasupra norilor.

Probabil voi vorbi inca multe saptamani de acum incolo despre experienta zborului meu prin nori, alaturi de prietenii de la TNT Brothers si de instructorul de zbor Adrian Constandache. (in fotografie sunt alaturi de el; eu sunt cea fara casca :) Probabil voi tanji cu nesat la ea pana la urmatoarea aruncare de la 4000m. Caci acolo sus ma arunc intr-un anume gol din mine care se umple brusc si-mbelsugat. Cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: