06 decembrie 2009

3 zile speciale la Minilibri !



Duminica 6 decembrie a fost ultima zi a Targului de Carte pentru copii Minilibri - Palatul Sutu, Bucuresti. Pe la Atelierul Zanei Norilor au trecut in cele 3 zile multi, muuulti copii si ei si-au lasat aici desenele norilor lor. Am colorat Nori-Sentimente, ne-am uitat la filmul pentru copii "Baiatul si baloanele", am vorbit despre emotii, ne-am jucat cu baloane si am simtit tot felul de nori: Norul Prietenie, Norul Comunicare, Norul Tandrete (da, ne-am imbratisat, ne-am pupat cu nori mici si mari), Norul Iubire, chiar si Norul... Oboseala. Dar Zanele se spune ca sunt neobosite, asa ca doar acasa, cand mi-am dat jos costumul de Zana, am putut simti din plin senzatia. Norocul meu ca Luna cu care dorm e mereu primitoare si calda.

Sper ca in curand sa pot posta aici cele mai frumoase desene din cele... 50 (!!!) pe care le-au colorat copiii si pe care le-am pus acolo, la Expozitia de Nori-Sentimente, si chiar sa pot oferi un premiu pentru cei mai frumos colorati nori.

Ne-a facut placerea sa vina si Razvan (de la Antena 1 - "Razvan si Dani") si am avut bucuria sa citeasca copiilor povestea "Norului de Vis". Zana Norilor ii multumeste!

Asa cum multumeste tuturor copiilor si parintilor participanti la Targul de Carte Minilibri si ai caror pasi i-au purtat pana la standul Zanei Norilor. De asemenea felicitari si admiratie pentru osteneala si intentii luminoase organizatorilor, doamnei Roxana Avram si echipei.

Iubiti norii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: