02 noiembrie 2009

Lansarea cartii Zanei Norilor: "Sentimentele oamenilor sunt desenate pe cer!"


Lansarea oficiala a avut loc in Bucuresti vineri 27 noiembrie 2009 la Targul de Carte Gaudeamus - ROMEXPO impreuna cu Editura Ascendent.




Baloane, face-painting, proiectie scurt-metraj pentru copii, nori, jocuri si multe alte surprize le-am oferit copiilor veniti la Atelierul Zanei Norilor.
Am facut o multime de poze, ne-am jucat, am colorat nori-sentimente si ne-am imbratisat cu norii. Le multumesc frumos tuturor celor care au fost prezenti si mai ales celor care m-au ajutat intr-un mod nesperat: Madalina (www.lumeacopilului.ro - baloane, face-painting de exceptie, atmosfera), Roxana si Daniel Susca (fotografii minunate & sustinere), Ionut (vanzare + reglaje tehnice + sustinere), Alexandra (sustinere + vanzare + orice), Clara Toma - Editura Ascendent (multumesc!), d-na Elena Gheorghe (multumesc!), Bogdan Niculescu & echipa de la Radio3Net.

Cei ce doresc sa comande cartea on-line o pot face direct la adresa zana@zananorilor.ro. Pretul este de 15 lei (+taxe postale).

Iubiti norii!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: